Ingekomen post

Onze damvrienden uit het land hebben ons verblijd met felicitaties. Deze felicitaties gingen af en toe vergezeld van een damprobleempje. In deze rubriek treft u de reacties. Oplossingen van de damproblemen worden in het volgende nummer vermeld.

Rosmalen, 27 maart 1999

Beste damvrienden van Troesoe,

Na thuiskomst van onze wedstrijd tegen jullie eerste tiental, toch nog even een felicitatiekaartje, om jullie te feliciteren met het kampioenschap. Aangezien een clubblad hebben hierbij een probleem, dat ik opdraag aan de spelers van jullie kampioenstiental.

A. Van den Elzen (Heijmans Excelsior)

Oss, 31 maart 1999

Beste damvrienden,

Om ook wat bij te dragen aan het behaalde kampioenschap van Troesoe in de Tweede Klasse D, stuur ik u hierbij een probleem van mij, dat ik opdraag aan alle spelers van uw verenigingen, die hebben bijgedragen aan deze overwinning. De stand is niet echt uit de partij gegrepen, maar daar moeten de vervente partijspelers, voor één keer maar genoegen mee nemen. Het eindspel is van mijn oude clubgenoot K. Schut van EDC Enschede.

Johan van den Boogaard.

Op de envelop van meneer van den Boogaard troffen wij een probleem van wijlen W.J. v.d. Voort aan. In dat diagram forceert wit de winst.